1     Almaas, Jon: Den store norske TV-boka
      Almaas, Jon
        Den store norske TV-boka : alt du ikke visste om norske TV-kjendiser (og
      litt til). - Oslo : Kagge, c2006. - 153 s.
         ISBN 978-82-489-0631-5 (ib.), 82-489-0631-0 (ib.) : Nkr 299.00

      DOKID: 07d011799   Oppstilling: UBBSV 302.2345 Alm

2     Aminuzzaman, Salahuddin: Talking back!
      Aminuzzaman, Salahuddin
        Talking back! : empowerment and mobile phones in rural Bangladesh : a
      study of the village phone scheme of Grameen Bank. - Bergen : Institutt for
      administrasjon og organisasjonsvitenskap, Universitetet i Bergen, [2004]. -
      Bl. [327]-348. - (Særtrykk / Institutt for administrasjon og
      organisasjonsvitenskap, Universitetet i Bergen ; nr 8(2004))

      DOKID: 07d007554   Oppstilling: UBBSV Z Uni/2004:8

3     Apéria, Tony: Brand relations management
      Apéria, Tony
        Brand relations management : bridging the gap between brand promise and
      brand delivery. - Malmö : Liber ; Oslo : Abstrakt, 2004. - 373 s.
         ISBN 91-47-06403-x (h.), 87-630-0121-7 (h.), 82-7935-143-4 (Abstrakt) (
      h.)

      DOKID: 07d007534   Oppstilling: UBBSV 658.827 Ape

4     Bhabha, Homi K.: The location of culture
      Bhabha, Homi K.
        The location of culture : with a new preface by the author. - London :
      Routledge, 2004. - XXXI, 408 s. (Routledge classics)
         ISBN 978-0-415-33639-0 (h.), 0-415-33639-2 (h.)

      DOKID: 07d002183   Oppstilling: UBBSV 306.4 Bha

5     Boynton, Robert S.: The new new journalism
      Boynton, Robert S.
        The new new journalism : conversations with America's best nonfiction
      writers on their craft. - New York : Vintage Books, 2005. - xxxiv, 456 s.
         ISBN 1-4000-3356-x (h.)

      DOKID: 07d005252   Oppstilling: UBBSV 070.4 Boy

6     Danielsen, Arild: Behaget i kulturen
      Danielsen, Arild
        Behaget i kulturen : en studie av kunst- og kulturpublikum. - [Oslo] :
      Norsk kulturråd ; Bergen : I kommisjon hos Fagbokforl., c2006. - 220 s.
         ISBN 978-82-7081-132-8 (h.), 82-7081-132-7 (h.) : Nkr 158.00

      DOKID: 07d007531   Oppstilling: UBBSV 306.47 Dan

7     Eide, Martin: Den redigerende makt
      Eide, Martin
        Den redigerende makt : redaktørrollens norske historie. - Kristiansand :
      IJ-forl., 2000. - 366 s. - ([Redaktørinstituttets status] ; [2000])
         ISBN 82-7147-205-4 (ib.)

      DOKID: 07d006985   Oppstilling: UBBSV Pensum 070.41 Eid

8     Flisen, Terje: Start et medieverksted!
      Flisen, Terje
        Start et medieverksted!. - Oslo : Håndbokforl., 2006. - 76 s.
         ISBN 82-92716-01-7 (h.) : Nkr 98.00

      DOKID: 07d007677   Oppstilling: UBBSV 778.5 Fli

8     Fossum, Trond Anders: Platebransjen og Internett
      Fossum, Trond Anders
        Platebransjen og Internett : problemer eller muligheter?. - Bergen :
      [T.A.Fossum], 2006. - V, 87 s.

      DOKID: 07d007850   Oppstilling: UBBSV MsEx

9     Friedman, Thomas L.: Verden er flat
      Friedman, Thomas L.
        Verden er flat : den globaliserte verden i et nytt århundre. - Sandvika :
      Valentia, c2006. - 520 s.
         ISBN 978-82-92741-07-8 (ib.), 82-92741-07-0 (ib.) : Nkr 399.00

      DOKID: 07d007683   Oppstilling: UBBSV 303.4833 Fri

10    Gill, Rosalind: Gender and the media
      Gill, Rosalind
        Gender and the media : Rosalind Gill. - Cambridge : Polity, 2007. - VIII,
      296 s.
         ISBN 978-0-7456-1273-7 (ib.), 0-7456-1273-3 (ib.), 978-0-7456-1915-6 (h.),
      0-7456-1915-0 (h.)

      DOKID: 07d005251   Oppstilling: UBBSV 302.23082 Gil

11    Hewitt, Hugh: Blog
      Hewitt, Hugh
        Blog : understanding the information reformation that's changing your
      world. - Nashville, Tenn. : Nelson Books, c2005. - XXIV, 225 s.
         ISBN 0-7852-1187-x (ib.)

      DOKID: 06d032581   Oppstilling: UBBSV 006.7 Hew

12    Jensen, Thor Øivind: Merkevarer
      Jensen, Thor Øivind
        Merkevarer : et tvetydig svar på forbrukernes og produsentenes svært
      ulike problemer. - Bergen : Institutt for administrasjon og
      organisasjonsvitenskap, Universitetet i Bergen, [2004]. - Bl. 246-259. -
      (Særtrykk / Institutt for administrasjon og organisasjonsvitenskap,
      Universitetet i Bergen ; nr 18(2004))

      DOKID: 07d007546   Oppstilling: UBBSV Z Uni/2004:18

13    Kjeldsen, Jens: Retorikk i vår tid
      Kjeldsen, Jens, 1967-
        Retorikk i vår tid : en innføring i moderne retorisk teori. - 2. utg. -
      [Oslo] : Spartacus, c2006. - 396 s.
         ISBN 978-82-430-0395-8 (h.), 82-430-0395-9 (h.) : Nkr 328.00

      DOKID: 07d005872   Oppstilling: UBBSV 808 Kje

14    Kjær Hansen, Jens Otto: I andres brød
      Kjær Hansen, Jens Otto
        I andres brød : strategisk informasjonsjournalistikk,
      virksomhetskommunikasjon og public relations. - Kristiansand : Høyskoleforl.,
      2006. - 335 s.
         ISBN 978-82-7634-690-9 (h.), 82-7634-690-1 (h.) : Nkr 398.00

      DOKID: 07d006919   Oppstilling: UBBSV 659.2 Kjæ


15    Korb, Kevin B.: Bayesian artificial intelligence
      Korb, Kevin B. Bayesian artificial intelligence. - Boca Raton, Fla. :
      Chapman & Hall/CRC, c2004. - 364 s. (Series in computer science and data
      analysis)Finnes også som: 060474319
         ISBN 1-58488-387-1 (ib.)

      DOKID: 07d005265   Oppstilling: UBBSV 006.3 Kor


16    Mobile communication and society
      Mobile communication and society : a global perspective : a project of the
        Annenberg Research Network on international communication / Manuel
        Castells ... [et al.]. - Cambridge, Mass. : MIT Press, c2007. - XII, 331
        s. (The information revolution & global politics)
           ISBN 0-262-03355-0 (ib.)

      DOKID: 07d004514   Oppstilling: UBBSV 303.4833 Mob

17    Mund, Øyvind: Gylne tider
      Mund, Øyvind
        Gylne tider : nye møter med gamle helter. - [Oslo] : Damm, 2006. - 239 s.
         ISBN 978-82-04-12623-8 (h.), 82-04-12623-9 (h.) : Nkr 299.00

      DOKID: 07d011784   Oppstilling: UBBSV 791.4572 Mun

18    Ottosen, Rune: Norsk pressehistorie
      Ottosen, Rune
        Norsk pressehistorie. - Oslo : Samlaget, 2002. - 240 s.
         ISBN 82-521-5750-5 (h.)

      DOKID: 07d005543   Oppstilling: UBBSV 078.109 Ott

19    Rasmussen, Terje: Nettmedier
      Rasmussen, Terje
        Nettmedier : journalistikk og medier på Internett. - 2. utg. - Bergen :
      Fagbokforl., 2006. - 213 s.
         ISBN 978-82-450-0475-5 (h.), 82-450-0475-8 (h.) : Nkr 298.00

      DOKID: 07d006976   Oppstilling: UBBSV 070.40285 Ras

20    Rewriting democracy
      Rewriting democracy : cultural politics in postmodernity / edited by
        Elizabeth Deeds Ermarth. - Aldershot : Ashgate, c2007. - XII, 136 s.
           ISBN 9780754649724 (ib.)

      DOKID: 07d005762   Oppstilling: UBBSV 321.8 Rew

21    Roppen, Johann: Medieindustrien
      Roppen, Johann
        Medieindustrien : ei innføring i medieøkonomi. - Oslo : Samlaget, c2004. -
      175 s. (Samlagets bøker for høgare utdanning)
         ISBN 82-521-6342-4 (h.)

      DOKID: 07d003462   Oppstilling: UBBSV Pensum 338.4730223 Rop
      DOKID: 06d001117   Oppstilling: UBBSV Pensum 338.4730223 Rop


22    Sadowski-Rasters, Gaby: Communication and cooperation in the virtual workplace
      Sadowski-Rasters, Gaby
        Communication and cooperation in the virtual workplace : teamwork in
      computer-mediated-communication. - Cheltenham : Edward Elgar, 2006. - XI,
      192 s.
         ISBN 978-1-84542-587-6 (ib.), 1-84542-587-1 (ib.)

      DOKID: 07d005724   Oppstilling: UBBSV 302.5 Sad

23    Shapiro, Stephanie: Reinventing the feature story
      Shapiro, Stephanie
        Reinventing the feature story : mythic cycles in American literary
      journalism. - Baltimore, Md. : Apprentic House, c2005. - XI, 111 s.
         ISBN 1-933051-00-0 (h.), 9781933051000 (h.)

      DOKID: 07d005775   Oppstilling: UBBSV 070.44 Sha

24    Sunstein, Cass R.: Infotopia
      Sunstein, Cass R.
        Infotopia : how many minds produce knowledge. - Oxford : Oxford University
      Press, 2006. - XI, 273 s.
         ISBN 978-0-19-518928-5 (ib.), 0-19-518928-0 (ib.)

      DOKID: 07d005249   Oppstilling: UBBSV 303.4833 Sun

25    Transnational television worldwide
      Transnational television worldwide : towards a new media order / edited by
      Jean K. Chalaby. - London : I.B. Tauris, 2005. - 263 s.Finnes også som:
      070609039
         ISBN 1-85043-547-2 (ib.), 1-85043-548-0 (h.)

      DOKID: 07d004606   Oppstilling: UBBSV 302.2345 Tra